Publicare anunturi Anuntul Telefonic, ziar bucurestean, 20.000 exemplare/editie

Adunari Generale (Convocator)

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Partidul Convoaca Congresul Constituire

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 31 Mar 2023
Partidul S. O.S. ROMÂNIA convoaca Congresul de constituire si alegeri in data de 28.10.2022 in Jud. Sibiu, Localitatea Avrig, Complex Brândușa ora 11: 00

Convocare Adunare Generala Ordinara Actionarilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 29 Mar 2023

CONVOCARE ADUNARE GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR COMPANIA ROMPREST SERVICE SA PENTRU DATA DE 19/20.12.2022 Consiliul de Administratie al Compania Romprest Service S.A., o societate pe actiuni, inmatriculata si functionand in conformitate cu legislatia din Romania, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, str. B-dul Poligrafiei, nr. 1C, etaj 3, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/3673/2011, cod unic de inregistrare 13788556 (denumita in continuare "Societatea" sau "Romprest"), conform art. 10.6 al Actului Constitutiv al Societatii si prevederilor legale in vigoare, prin prezenta convoaca actionarii: 1. DETACO LTD, (denumita si "Detaco") persoana juridica inregistrata in Canada, cu adresa in 2002-507 Place d`Armes Montreal Quebec H2Y2W8, inregistrata cu nr. 1168291178, cu adresa de corespondenta din Romania in Bucuresti, Str. General Constantin Budisteanu nr. 11Bis, Sector 1; 2. EUROPREST INVEST S.R.L., (denumita si "Europrest") o societate infiintata in conformitate cu legea romana, avand sediul in Bucuresti Sectorul 1, Strada NISIPARI, Nr. 27, CAMERA 1, Etaj 1, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/11228/2013, Cod Unic de Inregistrare nr. 32223949; 3. PREMIUM MANAGEMENT TEAM S.R.L., (denumita si "Premium") o societate infiintata in conformitate cu legea romana, avand sediul in Mun. Bucuresti, Sector 2, Str. Radovanu nr. 2, Bl. 22, Sc.3, Et. 4, Ap.47, Camera 1, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/1624/2012, Cod Unic de Inregistrare nr. 29769941; 4. COMPANIA NATIONALA AEROPORTURI BUCURESTI S.A. (denumita si "CNAB"), persoana juridica romana, cu sediul in Otopeni, Calea Bucurestilor nr. 224E, Jud. Ilfov, Romania, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov sub nr. J23/401/2010, Cod Unic de Inregistrare nr. 26490194; 5. FIRSTCOM LLC, (denumita si "Firstcom") persoana juridica, inregistrata in SUA, cu sediul social in 828 Lane Allen Road, Suite 219, Lexington, KY 40504, Kentucky, inregistrata cu nr. 0538090, cu adresa de comunicare in Romania in str. Zagazului nr. 4 ap. 25, sector 1, Bucuresti, avand Adresa Principala/Principal`s Office in certificatul constatator in Str. Washington nr. 1, Sector 1, Bucuresti; CONVOACA Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (denumita in continuare "Adunarea" sau "AGOA"), in data de 19.12.2022 la ora 12:00, la sediul social al Romprest, adresa mai sus mentionata, avand urmatoarea Ordine de zi: (1) Informare privind Raportul Auditorului Financiar PriceWaterhouse Coopers Audit, aferent situatiilor financiare consolidate ale Companiei Romprest Service SA pentru anul 2020. (2) Informare privind Raportul Consiliului de Administratie al Societatii, aferent situatiilor financiare consolidate ale Companiei Romprest Service SA intocmite pentru anul 2020. (3) Supunem la vot aprobarea situatiilor financiare consolidate ale Companiei Romprest Service SA intocmite pentru anul 2020. (4) Informare privind Raportul Auditorului Financiar PriceWaterhouse Coopers Audit, aferent situatiilor financiare individuale ale Companiei Romprest Service SA pentru anul 2021. (5) Informare privind Raportul Consiliului de Administratie al Societatii, aferent situatiilor financiare individuale ale Companiei Romprest Service SA pentru anul 2021. (6) Supunem la vot aprobarea situatiilor financiare ale Companiei Romprest Service SA pentru anul 2021. (7) Supunem la vot aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru anul 2021. In situatia in care la data convocarii nu se va putea obtine cvorumul de intrunire al Adunarii, se reconvoaca Actionarii pentru data de 20.12.2022, ora 12:00, in aceeasi locatie. Procurile/Mandatele/Voturile vor fi depuse in original la Registratura Romprest cu minim 48 de ore inainte de Adunare, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in acea adunare. Documentele inaintate vor fi retinute de societate. Mentionam ca Situatiile financiare anuale, raportul anual al consiliului de administratie, respectiv raportul directoratului se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultate de acestia la sediul Societatii, la cerere, in baza unei programari prealabile, in timpul programului de lucru al companiei. Consiliul de Administratie al Societatii Prin VicePresedinte Bogdan Adimi

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntuldevest.ro in ZIARUL ANUNTUL DE VEST

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 28 Mar 2023
SC CRESTEREA SI INGRASAREA TAURINELOR SA localitatea Santau, strada Dorobantilor, nr.1, judetul Satu Mare Oficiul Registrului Comertului J30/736/1991, Cod de lnregistrare Fiscala RO 671901 CONVOCATOR nr. 1 din 20 martie 2023 privind Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor SC CRESTEREA SI INGRASAREA TAURINELOR SA Subsemnatul Czier Tibor in calitate de administrator unic al societatii CRESTEREA SI INGRASAREA TAURINELOR SA cu sediul in localitatea Santau, strada Dorobantilor, nr.1, judetul Satu Mare, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.130/736/1991, avand Cod de Inregistrare Fiscala RO 671901, in conformitate cu prevederile art.111, 113 si 117 din Legea societatilor nr. 31/1990; convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, pentru data de 24 aprilie 2023 ora 10:00, si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 24 aprilie 2023 ora 11:00. Ambele Adunari generale o sa aiba loc la sediul societatii, la care pot participa toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 21 aprilie 2023, data de referinta pentru tinerea acestei adunari. Ordinea de zi a AGOA: I. Aprobarea bilantului contabil si al contului de profit si pierdere pe anul 2022; lI . Aprobarea modului de repartizare a profitului net pe anul 2022; Ordinea de zi a AGEA: I. Aprobarea contractarii de credite; a. Aprobarea prelungirii duratei liniei de credit in suma de 800.000 lei, pe o perioada de 1 an contractat de la Banca Transilvania SA, in conditiile de creditare a Bancii, pentru nevoi curente. b. Aprobarea contractarii unei facilitati de credit -credit INPUT in suma de 600.000 LEI, pe o perioada de 1 AN, de la Banca Transilvania SA, in conditiile de creditare ale Bancii, pentru nevoi curente. c. Aprobarea contractarii de credite pentru activitate curenta pana in suma de 1.400.000 lei, credite acordate pe baza IMM Invest Plus sau alte fonduri pe o perioada de 36 luni. d. Aprobarea contractarii de credite APIA, in limita maxima de 1.300.000 lei de la Banca Transilvania SA, in conditiile de creditare ale Bancii. e. Aprobarea majorarii liniei de credit contractata de la Banca Transilvania SA, Prelungirea liniei de credit/ restructurarea/ rescadentarea in orice modalitate a creditului / modificarea/conversia de valuta a creditului / sau modificari ale partilor contractuale /sau modificari ale garantiilor. Suplimentarea structurii de garantii la creditele contractate de la Banca Transilvania SA. f. Aprobarea contractarii de credite pentru investitii - utilaje pana in suma de 4.000.000 lei, credite acordate pe baza IMM Invest Plus sau alte fonduri pe o perioada de 72 luni. lI. Aprobarea constituirii garantiilor/ mentinerii garantiilor constituite de catre Societate, conform negocierilor cu Banca. Creditele mentionate la pct.1 sunt/ vor fi garantate cu a) - contract de ipoteca imobiliara asupra imobilului/imobilelor proprietatea S.C. CRESTEREA SI INGRASAREA TAURINELOR SANTAU SA, situat in SANTAU, strada DOROBANTILOR, nr.1 judet SATU MARE cu urmatoarele date de indentificare - CF nr. 100065 Santau (CF pe hartie nr. 2130 Santau), sub Al si Al.1, nr. top 1167/a/1/b/1/2, CAD.1167/a/1/b/1/2, reprezentand teren in suprafata de 18411 mp cu sediu administrativ mecanizare; -CF nr.100059 Santau (CF pe hartie nr.2131 Santau), sub Al si Al.1, nr. top 1167/a/1/b/ 1/3, nr. cad.Cl, reprezentand teren « curti constructii » in suprafata de 9112 mp cu ferma de porci; -CF nr.100060 Santau (CF pe hartie nr.2132 Santau), sub Al si Al.1, nr. top 1167/a/1/b/1/4, nr.cad.Cl, reprezentand teren - curti constructii » in suprafata de 25421 mp cu magazii ; - CF nr.100064 Santau (CF pe hartie nr.2133 Santau), sub Al si Al.1, nr. top 1167/a/ 1/b/1/5, nr.cad.el, reprezentand teren - curti constructii - in suprafata de 3884 mp cu centru selectare; - CF nr.100062 Santau (CF pe hartie nr.2134 Santau), sub Al si Al.1, nr. top 1167/a/1/b/1/6, nr. cad.Cl, reprezentand teren -curti constructii- in suprafata de 8089 mp cu uscator cu magazie; -CF nr. 100061 Santau (CF pe hartie nr.2135 N. Santau), sub Al si Al.1, nr. top 1167/a/1/b/ 1/7, nr. cad. Cl, reprezentand teren in suprafata de 10241 mp cu sopran utilaje si fan ; - CF nr.100063 Santau (CF pe hartie nr.2136 Santau), sub Al si Al.l, nr. top 1167/a/ 1/b/ 9, nr. cad. Cl, reprezentand teren « curti constructii » in suprafata de 3636 mp cu platforma uscat dejectii, depozit combustibil; - CF nr.100058 Santau (CF pe hartie nr.2137 Santau), sub Al, nr. top 1167/a/l/b /20 reprezentand teren« arabil » in suprafata de 16422 mp. b) - ipoteca mobiliara asupra soldurilor creditoare ale conturilor si subconturilor deschise la BANCA TRANSILVANIA S.A. de S.C. CRESTEREA SI INGRASAREA TAURINELOR SANTALI SA; c) -bilete la ordin in alb, stipulate "fara protest", emise de S.C. CRESTEREA SI INGRASAREA TAURINELOR SANTALI SA si avalizate de Dl. CZIER TIBOR in calitate de administrator; d) -fideiusiunea solidara acordata de Dl. CZIER TIBOR, pana la rambursarea integrala a creditului si a oricaror sume datorate in temeiul contractului de credit si a documentelor de finantare; e) -ipoteca mobiliara asupra utilajelor achizitionate din credite ln situatia in care Adunarea Generale a Actionarilor nu se intrunesc conditiile legale de reprezentare, se reconvoaca in acelasi loc: Adunare generala Ordinara a Actionarilor in data de 25 aprilie 2023, ora 10:00 am, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 25 aprilie 2023, ora 11:00 am, Administrator unic, Dr. Czier Tibor

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 28 Mar 2023
Administratorul SC Agromec Cranguri SA, in conformitate cu prevederile legii nr. 31/1990 republicata si al Actului Constitutiv al societatii convoaca Adunarea generala ordinara a Actionarilor care va avea loc la sediul societatii din Sat Cranguri, Com Singureni, Jud Giurgiu in data de 15.04.2023, orele 10:00.

Convocatorpresedintele Ordinului Tehnicienilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 28 Mar 2023
CONVOCATORPRESEDINTELE ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA cu sediul in Bucuresti, sos. Iancului nr. 4B- 4K, sector 2, avand Codul de inregistrare fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR, convoaca Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul ARAD pentru data de 20.11.2021 interval orar 09:00-11:00. Lucrarile adunarii generale judetene se vor desfasura in Orasul Arad, str. Porumbitei, nr. 21, Judet Arad. La Adunarea Generala Judeteana sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi, cotizanti, inscrisi in RUTD 2020 revizuit si actualizat la 31.12.2020 (publicat pe site-ul www.otdr.ro). Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR, va avea urmatoarul punct pe ordinea de zi: Desemnarea (prin alegerea pentru completarea/ inlocuirea/ reducerea) reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate. Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR. In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este convocata, in data de 20.11.2021 interval orar 11:30-13:30, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare. PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Convocator Semtest Genetic Persoana Juridica

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 28 Mar 2023
CONVOCATOR SC SEMTEST -GENETIC SA, persoana juridica romana, cu sediul social in Romania, Baia Mare, str. Victoriei nr. 149, cod postal 4800, jud. Maramures, inregistrata in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Maramures sub nr. J24/1487/1991, CUI 2204872 ("Societatea") in baza Legii 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare, prin administrator unic dl Ulrich Dieter Brehmer, convoaca prin prezentul Convocator: ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Pentru data de 15.11.2021, ora 11:00, la adresa Str. Ion Ghica, Nr. 4, et.3, Sector 3, cod 0300046, Bucuresti / Romania, la care sunt convocati sa participe toti actionarii acesteia inscrisi in Registrul Actionarilor la data 16.11.2021 ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor legale de validitate stabilite de Actul Constitutiv, Adunarea Generala Ordinara va fi reprogramata pentru ziua de 17.11.2021, ora 11:00 in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. Ordinea de zi a adunarii ordinare va fi urmatoarea: - Prelungirea mandatului de administrator unic al Societatii dl Ulrich Dieter Brehmer cu inca 4 ani, pana la data de 09.11.2024. Aprobarea situatiilor financiare pentru anul 2020. Descarcarea de gestiune a administratorului Societatii domnul Ulrich Dieter Brehmer pentru actele efectuate in exercitiul financiar al anului 2020. Prelungirea mandatului cenzorilor cu un nou mandat, cu inca 4 ani. Imputernicirea unor persoane pentru depunerea la oficiul registrului comertului competent a documentatiei aferente. Actionarii pot participa personal, prin reprezentantii lor legali sau prin reprezentanti mandatati cu procura speciala. Participarea se anunta telefonic pana la data de 12.11.2021. Informatii suplimentare se pot obtine la tel 0747409171, zilnic intre orele 10:00 si 16:00. . SC SEMTEST -GENETIC SA Prin administrator unic Ulrich Dieter Brehmer, prin Av. Alexandra Epure

Convocator Maramure Paillard Sediul Strada

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 28 Mar 2023
CONVOCATOR MARAMUREȘ. SC PAILLARD SA cu sediul in Borșa, strada Libertății, nr.64, jud. Maramureș, avand CUI 5534727, nr. Registru Comertului J24/607/1994, prin administrator unic Apostol Gheorghe, in conformitate cu prevederile legii 31/1990, CONVOACĂ Adunarea Generala Ordinara a actionarilor in data de 02.12.2021 ora 14.00, la sediul societatii din Borsa, str. Libertatii, nr. 64, jud. Maramures, avand ca ordine de zi: 1. Transformarea SOCIETATII PE ACTIUNI PAILLADR S.A. in SOCIETATE CU RASPNDERE LIMITATA , respectiv PAILLARD S.R.L. In cazul in care cvorumul necesar nu se va intruni la data mentionata, adunarea generala ordinara a actionarilor se va tine la data de 03.12.2021, la aceeasi ora si in acelati loc, cu acceasi ordine de zi. Persoana de contact: APOSTOL GHEORHHE, Telefon: 004/0740.154.533. ADMINISTRATOR UNIC- Apostol Gheorghe.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 27 Mar 2023
Subscrisa Fundatia Academia de Medicina, cu sediul in Bucuresti, Șos. Ștefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2 prin presedintele asociatiei d-nul Deac Radu, in baza prevederilor art. 11 din Statutul Asociatiei si a dispozitiilor OG 26/2000 privind asociatiile si fundatiile, convoaca Adunarea Generala pentru data de 10.04.2023, ora 16, la Spitalul Coltea din bdul IC Bratianu nr. 1-3, ordinea de zi fiind transmisa pe e-mailul tuturor membrilor.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 27 Mar 2023
CONVOCATOR Consiliul de Administratie al TREMAG SA cu sediul in Tulcea, str.Taberei nr.49 inregistrata la Registrul Comertului cu nr.J36/32/1991, convoaca in temeiul art.117 si art.137 indice 2 din Legea nr.31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor de la TREMAG SA inregistrati in Registrul Actionarilor al TREMAG SA Tulcea la sfarsitul zilei de 21.04.2023, data stabilita ca data de referinta, pentru data de 27.04.2023, la ora 12, la sediul societatii din Tulcea , str. Taberei nr.49, la Sala de Consiliu. In cazul neintrunirii cvorumului necesar deliberarii la data de mai sus, se convoaca si se fixeaza, in temeiul art.118 din Legea nr.31/1990 cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor TREMAG SA pentru data de 28.04.2023, in acelasi loc si la aceeasi ora. I.Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea : 1. Alegerea unui administrator, urmare vacantarii unui post de administrator, lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia; 2. Stabilirea renumeratiei administratorilor; 3. Aprobarea raportului Consiliului de Administratie pentru anul 2022 si descarcarea de gestiune a administratorilor; 4. Ratificarea actelor si faptelor membrilor Consiliului de Administratie si conducerii executive ale Societatii aferente anului 2022. 5. Aprobarea raportului auditorului financiar pentru anul 2022; 6. Aprobarea ,,Situatiilor financiare anuale`` aferente anului 2022 care se compun din : Bilant, Cont de profit si pierderi, Situatia modificarilor capitalului propriu, Situatia fluxului de trezorerie, Politici contabile si note explicative ; 7. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al TREMAG SA Tulcea pentru exercitiul anului 2023; 8. Aprobarea Programului de Investitii al TREMAG SA Tulcea pentru exercitiul anului 2023; 9. Alegerea auditorului financiar ; 10. Acordarea de imputerniciri pentru semnarea si indeplinirea oricarei formalitati legate de publicarea hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor. 11. Diverse. II. Documentele si materialele informative privind problemele incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se pot consulta la sediul societatii. Procurile speciale vor fi depuse in original cu cel putin 48 de ore inainte de data sedintei. Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii sau la telefon 0240534900.

Convocator Administratorul Unic Sares Societate

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR Din 08.03.2021 Administratorul unic al SC SARES SA, societate comerciala cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Sobarilor nr 38A, bloc J5, Sp. Com nr 5, jud. Cluj , avand cod unic de inregistrare RO 203030, inregistrata la ORC Cluj cu nr. J12/119/1991, atribuit in data de 22.02.1991, convoaca in conformitate cu dispozitiile art. 117 din Legea 31/1990 republicata, la sediul societatii in Cluj-Napoca, str. Fabricii, nr. 145 A, jud. Cluj, urmatoarea ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Pentru data de 15.04.2021, orele 11:00 prima convocare, cu urmatoarea ordine de zi: Stabilirea datei de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele AGEA. Data de inregistrare propusa este 07.05 2021. Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului de Gestiune al Administratorului Unic privind exercitiul financiar pe anul 2020. Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului Comisiei de cenzori privind exercitiul financiar pe anul 2020. Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a bilantului contabil, contului de profit si pierdere privind exercitiul financiar pe anul 2020 si repartizarea profitului. Propuneri de investitii pentru anul 2021 Prezentarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021. Propunerea de prelungire a mandatului cenzorilor POP AUGUSTINA IOANA, BLAGA SANDA CARMEN, FOITOS ADELA-LAURA, NISTOR CORINA cu 3 ani, de la data adunarii AGOA, si stabilirea indemnizatiei comisiei de cenzori. Diverse Actionarii inregistrari la data de referinta 01.04.2021 pot participa la Adunarea Generala Ordinara a actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunarii , precum si formularele si procura speciala pot fi obtinute de la sediul societatii. Data limita de depunere a procurilor speciale in original este cu 48 de ore inainte de data fixata pentru prima convocare. In cazul in care la data de 15.04.2021 nu se intruneste cvorumul necesar, in conformitate cu prevederile Legii 31/1990, modificata si republ

Convocator Adunarii Generale Ordinare Adunarii

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE ȘI AL:ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE ALE ACTIONARILOR-FARMAVET S.A.(completare). Directoratul Farmavet S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in:Romania, Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti, inregistrata la:Registrul Comertului sub nr.J40/131/1991, cod unic de inregistrare:(CUI)RO256, avand un capital social subscris si varsat de:1.833.697,90 RON (Societatea), in temeiul Legii Societatilor nr.31/1990/republicata, cu modificarile si completarile ulterioare-(Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii-(Actul Constitutiv), avand in vedere solicitarea formulata de actionarul:A&S International 2000 S.R.L., potrivit prevederilor art.1171 din Legea Societatilor si prevederilor Actului Constitutiv al Societatii, prin adresa scrisa receptionata de Societate in data de:23.iunie.2021, pentru completarea prin includerea unor noi puncte a ordinii de zi a adunarilor generale ale actionarilor Societatii, publicata in:Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a, nr.2347 din:11.06.2021 si in ziarul:Adevarul din:11.06.2021, completeaza ordinea de zi pentru:Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) cu punctele de la 6 la 12 si:Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) cu punctele de la 5 la 9, adunari convocate astfel:Prima convocare:AGOA si AGEA vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de:28.06.2021-(Data de Referinta) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de:14.07.2021, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); A doua convocare:In situatia in care la data mentionata mai sus ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art.118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA respectiv AGEA, se va organiza in data de:15.07.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite, in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice al Romaniei nr.1802/2014/cu modificarile si completarile ulterioare, pentru exercitiul financiar incheiat la:31.decembrie.2020, insotite de Raportul Auditorului Independent, Raportul Directoratului si de Raportul Consiliului de Supraveghere. 2.Aprobarea acoperirii pierderii contabile a Societatii conform propunerii de acoperire a pierderii contabile in exercitiul financiar:1.ianuarie-31.decembrie.2020 intocmita de Directoratul Societatii, respectiv pierderea contabila inregistrata in anul 2020 sa fie acoperita din rezultatul reportat din surplusul realizat din rezerve din reevaluare. 3.Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021. 4.Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Directoratului pentru exercitiul financiar aferent anului 2020-(vot secret). 5.Imputernicirea dnei.Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 6."Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru managementul dezastruos al Societatii-(vot secret). 7.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea contractului privind arhiva fara a solicita acordul Consiliului de Supraveghere, desi valoarea contractului era peste suma acceptata de Consiliul de Supraveghere si mai mult, era peste suma de la care intervine competenta exclusiva a Consiliului de Supraveghere cu dreptul de veto al reprezentantului:A&S International 2000-S.R.L.(vot secret). 8.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru includerea pe ordinea de zi a Adunarii generale a actionarilor a unor puncte de competenta Consiliului de Supraveghere cu incalcarea mecanismului de deblocare agreat in actul constitutiv al Societatii-(vot secret). 9.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru refuzul de a furniza informatii A&S International 2000 S.R.L. si reprezentantului acesteia in Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, la data de:17.mai.2021, A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii privind contractele incheiate in anul anterior peste pragul de 100.000 EUR, informatii care pana la data de:22.iunie.2021-(deci mai mult de o luna de la momentul solicitarii) nu au fost primite. Mai mult, in repetate randuri, reprezentantul:A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii necesare in vederea luarii deciziilor de competenta Consiliului de Supraveghere, iar Directoratul a refuzat furnizarea informatiilor respective-(vot secret). 10.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea de contracte peste pragul de 150.000 EUR fara obtinerea acordului prealabil al Consiliului de Supraveghere. Desi prin neacordarea accesului la informatii identificarea expresa a acestor contracte nu este posibila la acest moment, avand in vedere ca:(a)niciun contract cu un client sau un furnizor de materii prime nu a fost supus aprobarii Consiliului de Supraveghere si:(b)este evident ca in activitatea sa Societatea a incheiat astfel de contracte, chiar si in lipsa identificarii exprese a acestor contracte este evidenta incalcare mandatului de catre Directorat (vot secret). 11.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru prezentarea de informatii trunchiate, inselatoare catre Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, Directoratul a prezentat Consiliului de Supraveghere ca o mare victorie incheierea unor contracte de furnizare la costuri aparent inferioare pentru Societate, pentru ca ulterior la o corecta analiza a informatiilor sa se constate ca in realitate costurile sunt superioare costurilor suportate anterior de Societate (vot secret). 12.Imputernicirea, in cazul aprobarii oricaruia dintre punctele de la 6 la 11, dnei. Ioana Talnaru, in calitate de sef al departamentului juridic al Societatii, pentru exercitarea actiunii in justitie impotriva Directoratului". ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a:(i)mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, precum si, (ii)incetarea contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, (iii)subinchirierea partiala a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului si (iv)imputernicirea membrilor Directoratului cu putere si autoritate depline pentru a semna orice documente si sa indeplineasca orice formalitati pentru ducerea la indeplinire a acestor hotarari si posibilitatea Directoratului, in ducerea la indeplinire a acestui mandat, de a delega in tot sau in parte puterile conferite mai sus oricaror persoane competente. 2.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021. 3.Aprobarea unei linii de credit in valoare de 10.000.000 RON la Banca Transilvania si a garantiilor aferente, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, respectiv:(i)contractarea de catre Societate a unei linii de credit pentru capital de lucru la Banca Transilvania, in valoare de 10.000.000 RON, pe o perioada de 1 an de la semnarea contractelor de credit, cu posibilitatea de prelungire pe o perioada de inca:12.luni cu acordul partilor (Linia de credit);(ii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra tuturor conturilor curente deschise de Societate la Banca Transilvania cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii contractelor comerciale pe care Societatea le are in derulare cu partenerii comerciali, cu inscrierea la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iv)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii stocului de marfa detinut de Societate, cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(v)inregistrarea contractelor astfel incheiate in Registrul National de Publicitate Mobiliara (RNPM), la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), in Cartea Funciara si in orice alte registre publice, dupa caz;(vi)imputernicirea dlui.Francisc Koos, Membru al Directoratului, sa reprezinte in mod individual cu puteri depline Societatea pentru negocierea, incheierea, semnarea, in numele si pe seama Societatii a contractelor de credit/garantie aprobate si a altor documente aditionale aferente si pentru efectuarea formalitatilor de publicitate in legatura cu aceste contracte/documente, in fata oricarei institutii/autoritati publice. 4.Imputernicirea dnei.Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 5."Aprobarea incetarii contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, sect.6-Bucuresti. 6.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri. 7.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, cu urmatoarele 3 amendamente:(a)bugetul total de amenajare si mobilare suportat de Grup (in plus fata de bugetul suportat de proprietar) va fi de maximum EUR 40K si (b)Societatea va avea un drept de denuntare unilaterala a contractului sub conditia unui preaviz scurt si fara vreo penalitate incepand cu a treia aniversare a contractului si (c)orice modificare a contractului va necesita un nou acord din partea Consiliului de Supraveghere. 8.Aprobarea subinchirierii partiale a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului. 9.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de 10.iunie.2021, cu urmatoarele 2 amendamente:(a)sa priveasca doar camionetele cu o vechime de maximum 3 ani si un numar de kilometri de maximum 80.000 si (b)sa acopere maximum 50% din camionetele Societatii (fie prin echiparea integrala a maximum 50% din camionete, fie prin echiparea tuturor camionetelor, insa doar a 50% din capacitatea lor)". Votul afirmativ asupra punctelor de la 5 la 8 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 1 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Votul afirmativ asupra punctului 9 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 2 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Propunerile Directoratului cu privire la punctele 1, 2 si 3 de pe ordinea de zi a AGEA pot fi consultate de catre actionarii interesati, in orice zi lucratoare, in intervalul orar 9-16, de la data publicarii prezentului Convocator si pana la data AGEA la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti sau poate fi solicitata prin email la:office@farmavet.ro. Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE:(A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19;si(B)In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de:12.07.2021, ora 16:00, la adresa:office@farmavet.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor. Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. P

Adunarea Generala Asociatiei Procesul Verbal

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
Adunarea Generala a Asociatiei - 17 mai 2021. Procesul Verbal al Adunarii Generale- nr. 508/17.03.2021 Hotararea nr. 1 - privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2020 al Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara "Dobrogea" Hotararea nr. 2- privind modificarea si completarea Statutului Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara "Dobrogea". Hotararea nr. 3- privind delegarea de semnatura pentru operatiunile bancare, plati cu OP-uri, retragere/depunere numerar, ridicare extrase cont bancar, plati salarii si contributii la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale ale Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara "Dobrogea"

Convocator Administratorul Unic Sput Societate

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR
Din 08.03.2021
Administratorul unic al SC SPUT SA, societate comerciala cu sediul social in Cluj- Napoca, str. Sobarilor nr 38A, bl J1, ap 4, jud. Cluj avand cod unic de inregistrare R203021, inregistrata la ORC Cluj cu nr. J12/143/1991, convoaca in conformitate cu dispozitiile art. 117 din Legea 31/1990 republicata, la sediul societatii in Cluj-Napoca, str. Sobarilor nr 38A, bl J1, ap 4, jud. Cluj, urmatoarea

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR
Pentru data de 19.04.2021, orele 11:00 prima convocare, cu urmatoarea ordine de zi:
Stabilirea datei de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele AGOA. Data de inregistrare propusa este 10.05 2021.
Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului de Gestiune al Administratorului Unic privind exercitiul financiar pe anul 2020.
Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului Comisiei de cenzori privind exercitiul financiar pe anul 2020.
Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a bilantului contabil, contului de profit si pierdere privind exercitiul financiar pe anul 2020 si repartizarea profitului.
Propuneri de investitii pentru anul 2021
Prezentarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021.
Propunerea de prelungire a mandatului cenzorilor POP AUGUSTINA IOANA, MAN GEORGIANA ANDREEA, GRIGORAS CODRUTA-CORINA, NISTOR CORINA cu 3 ani, de la data adunarii AGOA, si stabilirea indemnizatiei comisiei de cenzori.
Diverse Actionarii inregistrari la data de referinta 05.04.2021 pot participa la Adunarea Generala Ordinara a actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii
Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunarii , precum si formularele si procura speciala pot fi obtinute de la sediul societatii.
Data limita de depunere a procurilor speciale in original este cu 48 de ore inainte de data fixata pentru prima convocare.
In cazul in care la data de 19.04.2021 nu se intruneste cvorumul necesar, in conformitate cu prevederile Legii 31/1990, modificata si republicata, si in conformitate cu actul cons

Convocator Presedintele Ordinului Tehnicienilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR. PRESEDINTELE
ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA

cu sediul in Bucuresti, sos. Iancului nr. 4B-4K, sector 2, avand Codul de inregistrare fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR, convoaca Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul ALBA pentru data de 20.03.2021 interval orar 09:00-11:00
Lucrarile adunarii generale judetene se vor desfasura in Orasul Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 65A, Judet Alba.
La Adunarea Generala Judeteana sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi, cotizanti, inscrisi in RUTD 2020 revizuit si actualizat la 31.12.2020 (publicat pe site-ul www.otdr.ro).
Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR, va avea urmatoarul punct pe ordinea de zi:
Desemnarea (prin alegerea pentru completarea/ inlocuirea/ reducerea) reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate.
Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR.
In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este convocata, in data de 20.03.2021 interval orar 11:30-13:30, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare.


PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Convocator Presedintele Ordinului Tehnicienilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR. PRESEDINTELE
ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA

cu sediul in Bucuresti, sos. Iancului nr. 4B-4K, sector 2, avand Codul de inregistrare fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR, convoaca Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul BIHOR pentru data de 20.03.2021 interval orar 09:00-11:00.
Lucrarile adunarii generale judetene se vor desfasura in Orasul Oradea, str. Munteniei, Nr. 2, Judet Bihor.
La Adunarea Generala Judeteana sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi, cotizanti, inscrisi in RUTD 2020 revizuit si actualizat la 31.12.2020 (publicat pe site-ul www.otdr.ro).
Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR, va avea urmatoarul punct pe ordinea de zi:
Desemnarea (prin alegerea pentru completarea/ inlocuirea/ reducerea) reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate.
Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR.
In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este convocata, in data de 20.03.2021 interval orar 11:30-13:30, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare.


PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Convocator Presedintele Ordinului Tehnicienilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR. PRESEDINTELE
ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA

cu sediul in Bucuresti, sos. Iancului nr. 4B-4K, sector 2, avand Codul de inregistrare fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR, convoaca Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul SALAJ pentru data de 20.03.2021 interval orar 09:00-11:00.
Lucrarile adunarii generale judetene se vor desfasura in Zalau, Str. Liliacului, nr. 12, Judet Salaj.
La Adunarea Generala Judeteana sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi, cotizanti, inscrisi in RUTD 2020 revizuit si actualizat la 31.12.2020 (publicat pe site-ul www.otdr.ro).
Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR, va avea urmatoarul punct pe ordinea de zi:
Desemnarea (prin alegerea pentru completarea/ inlocuirea/ reducerea) reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate.
Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR.
In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este convocata, in data de 20.03.2021 interval orar 11:30-13:30, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare.


PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Convocator Presedintele Ordinului Tehnicienilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR. PRESEDINTELE
ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA

cu sediul in Bucuresti, sos. Iancului nr. 4B-4K, sector 2, avand Codul de inregistrare fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR, convoaca Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul SATU MARE pentru data de 20.03.2021 interval orar 09:00-11:00.
Lucrarile adunarii generale judetene se vor desfasura in Satu Mare, Str. Ravensburg, nr. 2, etaj 1, Judet Satu Mare.
La Adunarea Generala Judeteana sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi, cotizanti, inscrisi in RUTD 2020 revizuit si actualizat la 31.12.2020 (publicat pe site-ul www.otdr.ro).
Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR, va avea urmatoarul punct pe ordinea de zi:
Desemnarea (prin alegerea pentru completarea/ inlocuirea/ reducerea) reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate.
Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR.
In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este convocata, in data de 20.03.2021 interval orar 11:30-13:30, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare.


PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Convocator Presedintele Ordinului Tehnicienilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR. PRESEDINTELE
ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA

cu sediul in Bucuresti, sos. Iancului nr. 4B-4K, sector 2, avand Codul de inregistrare fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR, convoaca Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul CLUJ pentru data de 20.03.2021 interval orar 09:00-11:00.
Lucrarile adunarii generale judetene se vor desfasura in Orasul Cluj Napoca, Strada Motilor, nr. 153 Judet Cluj.
La Adunarea Generala Judeteana sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi, cotizanti, inscrisi in RUTD 2020 revizuit si actualizat la 31.12.2020 (publicat pe site-ul www.otdr.ro).
Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR, va avea urmatoarul punct pe ordinea de zi:
Desemnarea (prin alegerea pentru completarea/ inlocuirea/ reducerea) reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate.
Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR.
In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este convocata, in data de 20.03.2021 interval orar 11:30-13:30, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare.


PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Convocator Presedintele Ordinului Tehnicienilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR. PRESEDINTELE
ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA

cu sediul in Bucuresti, sos. Iancului nr. 4B-4K, sector 2, avand Codul de inregistrare fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR, convoaca Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul Hunedoara pentru data de 20.03.2021 interval orar 09:00-11:00.
Lucrarile adunarii generale judetene se vor desfasura in Str. Avram Iancu, nr.24, Simeria, Judet Hunedoara.
La Adunarea Generala Judeteana sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi, cotizanti, inscrisi in RUTD 2020 revizuit si actualizat la 31.12.2020 (publicat pe site-ul www.otdr.ro).
Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR, va avea urmatoarul punct pe ordinea de zi:
Desemnarea (prin alegerea pentru completarea/ inlocuirea/ reducerea) reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate.
Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR.
In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este convocata, in data de 20.03.2021 interval orar 11:30-13:30, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare.


PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Convocator Presedintele Ordinului Tehnicienilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
CONVOCATOR. PRESEDINTELE
ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA

cu sediul in Bucuresti, sos. Iancului nr. 4B-4K, sector 2, avand Codul de inregistrare fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR, convoaca Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul MARAMURES pentru data de 20.03.2021 interval orar 09:00-11:00.
Lucrarile adunarii generale judetene se vor desfasura in Baia Mare, Str. Progresului, nr. 46, Judet Maramures.
La Adunarea Generala Judeteana sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi, cotizanti, inscrisi in RUTD 2020 revizuit si actualizat la 31.12.2020 (publicat pe site-ul www.otdr.ro).
Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR, va avea urmatoarul punct pe ordinea de zi:
Desemnarea (prin alegerea pentru completarea/ inlocuirea/ reducerea) reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate.
Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR.
In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este convocata, in data de 20.03.2021 interval orar 11:30-13:30, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare.


PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Mica Publicitate Anuntul Telefonic
Ghid de publicat anunturi in ziarul Anuntul Telefonic

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Anuntul Telefonic?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Anuntul Telefonic

Pentru a publica anunturi in ziarul Anuntul Telefonic va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Anuntul Telefonic. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Anuntul Telefonic

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Anuntul Telefonic este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Anuntul Telefonic pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Anuntul Telefonic vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Anuntul Telefonic si aparitia in ziarul Anuntul Telefonic

Dupa plata anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic acesta va aparea in ziarul Anuntul Telefonic la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Anuntul Telefonic?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Anuntul Telefonic aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Anuntul Telefonic acesta va aparea in ziarul Anuntul Telefonic incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Anuntul Telefonic in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Anuntul Telefonic.

Cum confirm plata anunturi ziarul Anuntul Telefonic?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Anuntul Telefonic va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Anuntul Telefonic?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Anuntul Telefonic vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Anuntul Telefonic. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Anuntul Telefonic va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Anuntul Telefonic.

Anunturile pentru ziarul Anuntul Telefonic vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Anuntul Telefonic?

Plata anunturilor pentru ziarul Anuntul Telefonic se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Anuntul Telefonic le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Anuntul Telefonic cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Anuntul Telefonic in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Anuntul Telefonic sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Anuntul Telefonic"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Anuntul Telefonic" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Anuntul Telefonic"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Anuntul Telefonic pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Anuntul Telefonic pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Anuntul Telefonic pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Anuntul Telefonic la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Anuntul Telefonic la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Anuntul Telefonic. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Anuntul Telefonic

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Anuntul Telefonic este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Anuntul Telefonic pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Anuntul Telefonic va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Anuntul Telefonic si aparitia in ziarul Anuntul Telefonic

Dupa plata anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic acesta va aparea in ziarul Anuntul Telefonic la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Anuntul Telefonic la rubrica DIVERSE

Anunturi Anuntul Telefonic Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Anuntul Telefonic DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Anuntul Telefonic CITATII

Anunturi Anuntul Telefonic Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Anuntul Telefonic OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Anuntul Telefonic Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2023. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Anuntul Telefonic PIERDERI

Anunturi Anuntul Telefonic Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Anuntul Telefonic Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Anuntul Telefonic LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Anuntul Telefonic?

Anunturi in ziarul Anuntul Telefonic se pot publica la urmatoarele categorii:
Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Anuntul Telefonic

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Anuntul Telefonic

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Anuntul Telefonic

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
02 Apr 2023
#boycotAustria