Politica de Confidentialitate

Pentru a iti oferi o experienta de navigare personalizata, folosim cookies.

Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti Politica de confidentialitate.

  Publicare anunturi Anuntul Telefonic, ziar bucurestean, 20.000 exemplare/editie

Adunari Generale

Anunturi online va garanteaza vizibilitate crescuta in fata unui numar mare de vizitatori zilnici. Pentru a publica un anunt pe situl nostru in categoria "Adunari Generale" apasa aici.

Administratorul Unic al S.C. MICRON TURBOTEH S.A.,

Valabil in:
Adunari Generale Bucuresti
     Publicat in: 15 Apr 2021
Administratorul Unic al S.C. MICRON TURBOTEH S.A., D-na ec. Adelina Cristina Petre, convoaca in conformitate cu prevederile art.117 al Legii nr.31/1991 republicata si modificata, Adunarea Generala a Actionarilor in sedinta ordinara, in data de 27.07.2021 orele 1400 la sediul societatii in B-dul Iuliu Maniu nr.220 B, cu urmatoarea ordine de zi : 1. Aprobarea raportului administratorului si raportului cenzorilor pe anul 2020. 2. Aprobarea bilantului pe anul 2020. 3. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021. 4. Diverse. Relatii la tel. 0214341488, d-na Cristina Kulcsar.

CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA)

Valabil in:
Adunari Generale Bucuresti
     Publicat in: 14 Apr 2021
CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA) ȘI AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE (AGEA) ALE ACTIONARILOR FARMAVET S.A. Farmavet S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in Romania, Calea Giulesti nr. 333, Sector 6, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/131/1991, cod unic de inregistrare (CUI) RO 256, avand un capital social subscris si varsat de 1.833.697,90 RON (Societatea), prin directorat (Directoratul), in temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii (Actul Constitutiv), CONVOACA AGOA si AGEA - Prima convocare Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de 07.05.2021 (Data de Referinta) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., la sediul Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, Sector 6, Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de 17.05.2021, astfel: (a)AGOA incepand cu ora 10:00 (ora Romaniei); (b)AGEA incepand cu ora 10:30 (ora Romaniei); AGOA si AGEA - A doua convocare In situatia in care la data mentionata mai sus, ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art. 118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA, respectiv AGEA se va organiza in data de 18.05.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel: (a)AGOA incepand cu ora 10:00 (ora Romaniei); (b)AGEA incepand cu ora 10:30 (ora Romaniei); ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA ESTE URMATOAREA: 1.Luarea la cunostinta de renuntarea dlui. Stanescu Paul Sorin la mandatul de membru in consiliul de supraveghere al Societatii si renuntarea la orice pretentii pe care Societatea le-ar putea avea in legatura cu indeplinirea mandatului de membru in consiliul de supraveghere al Societatii pana la (inclusiv) data renuntarii la mandat. (vot secret) 2.Numirea dlui. Mihul Andrei ca nou membru in consiliul de supraveghere al Societatii, pentru perioada ramasa din mandatul acordat dlui. Stanescu Paul Sorin, in urma renuntarii acestuia la mandat, respectiv pana la data de 08.10.2021, mandatul acestuia urmand a fi neremunerat. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanei/persoanelor propuse pentru functia de membru in consiliul de supraveghere se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata, potrivit legii, in orice zi lucratoare cuprinsa in intervalul de timp de la data prezentului convocator si pana la data AGOA, in intervalul orar 9-16, la sediul Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, Sector 6, Bucuresti, sau prin e-mail. (vot secret) 3.Fixarea remuneratiei dlui. Grosu Marian-Adrian, pentru mandatul sau ca membru al Consiliului de Supraveghere al Societatii in exercitiul financiar aferent anului 2021 (retroactiv si proportional, incepand cu 01.01.2021) si pe intreaga durata a mandatului sau, asa cum acesta va fi prelungit succesiv, dupa caz, la nivelul stabilit in documentul ce poate fi consultat in orice zi lucratoare cuprinsa in intervalul de timp de la data prezentului convocator si pana la data AGOA, in intervalul orar 9-16, la sediul Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, Sector 6, Bucuresti, sau prin e-mail. 4.Imputernicirea membrilor Directoratului, cu putere si autoritate depline, pentru a negocia si semna contractul de mandat referitor la mandatul dlui. Grosu Marian-Adrian ca membru al Consiliului de Supraveghere al Societatii, incluzand remuneratia fixata si aprobata potrivit punctului precedent. 5.Imputernicirea dnei. Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna. Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA ESTE URMATOAREA: 1.Aprobarea modificarii art 18.12 din Actul Constitutiv al Societatii conform hotararii AGOA adoptate cu privire la punctul 2 de pe ordinea de zi a acesteia privind noul membru desemnat in consiliul de supraveghere al Societatii si durata mandatului acestuia. 2.Imputernicirea dnei. Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si Actul Constitutiv actualizat al Societatii si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna. Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat; Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE: (A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19; si (B) In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de 13.05.2021, ora 10:00, la adresa office@farmavet.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor. Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. Procura in original sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi livrate la sediul societatii cu cel putin 48 de ore inainte de data AGOA si/sau AGEA, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a isi exprima votul cadrul AGOA si/sau AGEA. Procura sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi retinute de catre Societate si o mentiune asupra acestui fapt va fi inclusa in procesul-verbal al AGOA si al AGEA. Actionarii Societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data stabilita pentru AGOA si respectiv AGEA, folosind buletinele de vot prin corespondenta ("Buletinele de vot"), care vor fi trimise completate si semnate la sediul social al Societatii, insotite de procura in original sau de documentele justificative care atesta competentele reprezentantilor legali. Pentru exercitarea dreptului de vot prin corespondenta, Buletinele de vot vor fi disponibile incepand cu data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, la sediul social al Societatii situat in Bucuresti, 333 Calea Giulesti, Sector 6, Romania, pe site-ul societatii la adresa www.farmavet.ro si pot fi solicitate prin e-mail la adresa office@farmavet.ro. La completarea imputernicirilor speciale si / sau Buletinelor de vot, actionarilor sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii agendei AGOA si respectiv AGEA cu puncte noi, caz in care forma actualizata a Buletinelor de vot va fi disponibila la sediul social al Societatii in Bucuresti, 333 Calea Giulesti, Sector 6, Romania incepand cu data publicarii ordinii de zi actualizate, sau poate fi solicitat prin e-mail la adresa office@farmavet.ro.

CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA)

Valabil in:
Adunari Generale Bucuresti
     Publicat in: 14 Apr 2021
CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA) ȘI AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE (AGEA) ALE ACTIONARILOR PASTEUR FILIALA FILIPEȘTI S.A. Pasteur Filiala Filipesti S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in Romania, Comuna Filipestii de Padure, str. Principala nr. 944, judetul Prahova, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul de inregistrare J29/501/1999, cod unic de inregistrare (CUI) RO 11928947, avand un capital social subscris si varsat de 984.900 RON (Societatea), prin directorat (Directoratul), in temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii (Actul Constitutiv), CONVOACA AGOA si AGEA - Prima convocare Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de 07.05.2021 (Data de Referinta) in registrul actionarilor, la punctul de lucru al Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de 17.05.2021, astfel: (a)AGOA incepand cu ora 11:00 (ora Romaniei); (b)AGEA incepand cu ora 11:30 (ora Romaniei); AGOA si AGEA - A doua convocare In situatia in care la data mentionata mai sus, ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art. 118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA, respectiv AGEA se va organiza in data de 18.05.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel: (a)AGOA incepand cu ora 11:00 (ora Romaniei); (b)AGEA incepand cu ora 11:30 (ora Romaniei); ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA ESTE URMATOAREA: 1.Luarea la cunostinta de renuntarea dlui. Stanescu Paul Sorin la mandatul de membru in consiliul de supraveghere al Societatii si renuntarea la orice pretentii pe care Societatea le-ar putea avea in legatura cu indeplinirea mandatului de membru in consiliul de supraveghere al Societatii pana la (inclusiv) data renuntarii la mandat. (vot secret) 2.Numirea dlui. Mihul Andrei ca nou membru in consiliul de supraveghere al Societatii, pentru perioada ramasa din mandatul acordat dlui. Stanescu Paul Sorin, in urma renuntarii acestuia la mandat, respectiv pana la data de 31.12.2021, mandatul acestuia urmand a fi neremunerat. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanei/persoanelor propuse pentru functia de membru in consiliul de supraveghere se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata, potrivit legii, in orice zi lucratoare cuprinsa in intervalul de timp de la data prezentului convocator si pana la data AGOA, in intervalul orar 9-16, la sediul Societatii si la punctul de lucru al Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Bucuresti, sau prin e-mail. (vot secret) 3.Fixarea remuneratiei dlui. Grosu Marian-Adrian, pentru mandatul sau ca membru al Consiliului de Supraveghere al Societatii in exercitiul financiar aferent anului 2021 (retroactiv si proportional, incepand cu 01.01.2021) si pe intreaga durata a mandatului sau, asa cum acesta va fi prelungit succesiv, dupa caz, la nivelul stabilit in documentul ce poate fi consultat in orice zi lucratoare cuprinsa in intervalul de timp de la data prezentului convocator si pana la data AGOA, in intervalul orar 9-16, la sediul Societatii si la punctul de lucru al Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Bucuresti, sau prin e-mail. 4.Imputernicirea membrilor Directoratului, cu putere si autoritate depline, pentru a negocia si semna contractul de mandat referitor la mandatul dlui. Grosu Marian-Adrian ca membru al Consiliului de Supraveghere al Societatii, incluzand remuneratia fixata si aprobata potrivit punctului precedent. 5.Imputernicirea dnei. Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna. Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA ESTE URMATOAREA: 1.Aprobarea modificarii art 18.12 din Actul Constitutiv al Societatii conform hotararii AGOA adoptate cu privire la punctul 2 de pe ordinea de zi a acesteia privind noul membru desemnat in consiliul de supraveghere al Societatii si durata mandatului acestuia. 2.Imputernicirea dnei. Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si Actul Constitutiv actualizat al Societatii si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna. Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat; Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE: (A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19; si (B) In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de 13.05.2021, ora 11:00, la adresa office@pasteur.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor. Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocatorului AGOA si AGEA. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. Procura in original sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi livrate la sediul Societatii cu cel putin 48 de ore inainte de data AGOA si/sau AGEA, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a isi exprima votul cadrul AGOA si/sau AGEA. Procura sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi retinute de catre Societate si o mentiune asupra acestui fapt va fi inclusa in procesul-verbal al AGOA si al AGEA. Actionarii Societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data stabilita pentru AGOA si respectiv AGEA, folosind buletinele de vot prin corespondenta ("Buletinele de Vot"), care vor fi trimise completate si semnate la sediul social al Societatii, insotite de procura in original sau de documentele justificative care atesta competentele reprezentantilor legali. Pentru exercitarea dreptului de vot prin corespondenta, Buletinele de Vot vor fi disponibile incepand cu data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, la sediul social al Societatii situat in Comuna Filipestii de Padure, Str. Principala nr. 944, jud. Prahova, precum si la punctul de lucru al Societatii situat in Bucuresti, Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Romania si pot fi solicitate prin e-mail la adresa office@pasteur.ro. La completarea imputernicirilor speciale si/sau a Buletinelor de Vot, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii agendei AGOA si respectiv AGEA cu puncte noi, caz in care forma actualizata a Buletinelor de Vot va fi disponibila la sediul social al Societatii, precum si la punctul de lucru al Societatii situat in Bucuresti, Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Romania incepand cu data publicarii ordinii de zi actualizate, sau poate fi solicitata prin e-mail la adresa office@pasteur.ro.

Comart Anun Convocarea Adun Generale Ordinare

Valabil in:
Adunari Generale Toata tara
     Publicat in: 14 Apr 2021
SCM COMART anunță convocarea adunării generale ordinare a acționarilor, la data de 11 mai 2021 orele 15,00, la sediul societății din Str.Turda Nr.48.ORDINEA DE ZI: 1. Raportul Consiliului de administrație privind activitatea economico-financiara a societății, la 31.12.2020; 2.Contul de profit si pierdere; 3. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021; 4. Raportul cenzorului; 5. Probleme diverse.

CONVOCARE Presedintele Consiliului de Administratie al UZINSIDER S.A.

Valabil in:
Adunari Generale Bucuresti
     Publicat in: 08 Apr 2021
CONVOCARE Presedintele Consiliului de Administratie al UZINSIDER S.A. convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 11.05.2021, ora 12:00, la sediul societatii, cu urmatoarea Ordine de zi 1. Aprobarea Raportului Consiliului de Administratie, a raportului auditorului extern, a bilantului contabil si a contului de profit si pierderi pe anul 2020. Descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie, a presedintelui acestuia si a directorului general al societatii pe anul 2020. 2. Aprobarea repartizarii profitului net pe anul 2020. 3. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021. 4. Prelungirea cu inca un an a contractului de audit intern sau a actelor aditionale la acesta cu AUDIT EAM ZUCA S.R.L., de la 24.03.2022 pana la 23.03.2023. 5. Prelungirea cu inca un an a contractului de audit extern sau a actelor aditionale la acesta cu MID CONSULTING S.R.L., de la 01.09.2021 pana la 31.08.2022. 6. Alegerea celui de al doilea reprezentant al actionarilor UZINSIDER S.A. in Adunarea Generala a Actionarilor 24 IANUARIE S.A. 7. Imputernicirea domnului Dragos-Constantin Zaharia sa ne reprezinte in toate etapele procedurale necesare inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului al Municipiului Bucuresti a hotararii prezentei A.G.O.A. La sedinta pot participa si vota actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 28.04.2021 (data de referinta). Actionarii pot participa personal (pe baza actului de identitate) sau pot fi reprezentati in cadrul A.G.O.A. de catre alte persoane carora le-au acordat procura speciala conform formularului pus la dispozitie de catre societate in conditiile legii. Formularele de procura speciala se pot obtine de la sediul societatii, incepand cu data de 10.04.2021. Un exemplar original al procurii speciale acordate se va depune la sediul societatii cu minim 48 de ore inainte de data A.G.O.A. Daca la prima convocare adunarea nu va fi statutar constituita, sedinta se reconvoaca pentru data de 12.05.2021, in aceleasi conditii (loc, ora, ordine de zi). Materialele supuse dezbaterii pot fi consultate la Secretariatul A.G.O.A. de la sediul societatii. Relatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon: 021.313.15.44. Presedintele Consiliului de Administratie, Ing. Constantin Savu

CONVOCARE pentru intrunirea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii

Valabil in:
Adunari Generale Bucuresti
     Publicat in: 19 Mar 2021
CONVOCARE pentru intrunirea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii M.C.C. HOLDING INVEST S.A. In temeiul dispozitiilor art. 111, 117 , 118, din Legea 31/1990 si a dispozitiilor art. 6 din Actul Constitutiv al societatii, Consiliul de Administratie al societatii M.C.C. HOLDING INVEST S.A., cu sediul in Bucuresti, sectorul 2, B-dul Chisinau nr. 1, inregistrata la ORC-TB sub nr. J40/20985/1994, avand CUI RO6436247, convoaca pe toti actionarii societatii inregistrati in Registrul Actionarilor valabil la data de referinta 23.04.2021 sa participe la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor ce va avea loc la sediul societatii, precum si prin corespondenta sau prin mijloace electronice de comunicare directa la distanta, la data de 26.04.2021, ora 12,00 cu urmatoarea ordine de zi: 1. Prezentarea si discutarea Raportului Consiliului de administratie. Prezentarea Raportului auditorului financiar. Aprobarea raportului Consiliului de administratie. 2. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale pentru exercitiul financiar 2020. Repartizarea profitului. 3. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2020. 4. Analiza si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021. 5. Acordarea imputernicirilor necesare pentru efectuarea formalitatilor subsecvente Hotararii Adunarii Generale Ordinare. Actionarii detinatori de actiuni nominative au dreptul sa participe la adunarea generala prin simpla prezentare a identitatii, dupa verificarea calitatii de actionar si a numarului de actiuni detinute, conform Registrului Actionarilor tinut in forma electronica, valabil la data de 23.04.2021. Avand in vedere situatia actuala exceptionala cauzata la nivel global de virusul COVID-19, vor fi luate masuri de precautie impuse de raspandirea coronavirus, inclusiv folosirea de mijloace electronice de interactiune la distanta pentru desfasurarea adunarii generale a actionarilor. Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, pot fi consultate la sediul societatii, in zilele lucratoare, intre orele 12-14 conform prevederilor legale. Actionarii societatii inregistrati la data de referinta 23.04.2021 in registrul actionarilor societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta prin utilizarea formularului de buletin de vot pentru votul prin corespondenta pus la dispozitia actionarilor de catre Societate. In cazul votului prin corespondenta, buletinele de vot, completate si semnate, impreuna cu o copie a actului de identitate al actionarului, pot fi depuse la societate sau transmise prin scrisoare recomandata, servicii de posta sau curier la sediul societatii din Bucuresti, sectorul 2, B-dul Chisinau nr. 1, sau transmise cu semnatura electronica extinsa pe adresa de mail: administratie@piatadelfinului.ro, astfel incat votul sa fie primit de societate pana la data tinerii sedintei, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in si pentru aceasta adunare. Pentru actionarii care doresc sa fie reprezentati in adunarea generala, societatea solicita prezentarea de procuri speciale de reprezentare pentru aceasta adunare, intocmite potrivit legii si actului constitutiv al societatii. Procurile, impreuna cu o copie a actului de identitate al actionarului si al reprezentantului, pot fi depuse la societate sau transmise, pana la data tinerii sedintei, prin scrisoare recomandata, servicii de posta sau curier la sediul societatii din Bucuresti, sectorul 2, B-dul Chisinau nr. 1, sau transmise cu semnatura electronica extinsa pe adresa de mail: administratie@piatadelfinului.ro. Accesul in sala si prezenta la adunarea generala se va face astfel: - pentru actionarii care vor participa fizic prezenta se va face pe baza actului de identitate, iar pentru reprezentanti, numai cu prezentarea procurii de reprezentare in original si a actului de identitate; - pentru persoanele fizice/juridice care se identifica video, prezenta se va face prin prezentarea unui act de identitate, iar pentru reprezentantul persoanei juridice, cu prezentarea unui exemplar original al procurii speciale si a actului de identitate. Daca adunarea generala convocata pentru data de 26.04.2021 nu se va putea tine din motive de cvorum, aceasta se va tine in data de 30.04.2021, in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi. Presedintele Consiliului de Administratie, LUCA NICOLAE,

CONVOCATOR SC SEMTEST -GENETIC SA,

Valabil in:
Adunari Generale Maramures
     Publicat in: 18 Mar 2021
CONVOCATOR SC SEMTEST -GENETIC SA, persoana juridica romana, cu sediul social in Romania, Baia Mare, str. Victoriei nr. 149, cod postal 4800, jud. Maramures, inregistrata in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Maramures sub nr. J24/1487/1991, CUI 2204872 ("Societatea") in baza Legii 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare, prin administrator unic dl Ulrich Dieter Brehmer, convoaca prin prezentul Convocator: ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Pentru data de 19.04.2021, ora 11:00, la adresa Str. Ion Ghica, Nr. 4, et.3, Sector 3, cod 0300046, Bucuresti / Romania, la care sunt convocati sa participe toti actionarii acesteia inscrisi in Registrul Actionarilor la data 07.04.2021 ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor legale de validitate stabilite de Actul Constitutiv, Adunarea Generala Ordinara va fi reprogramata pentru ziua de 20.04.2021, ora 11:00 in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. Ordinea de zi a adunarii ordinare va fi urmatoarea: • Prelungirea mandatului de administrator unic al Societatii dl Ulrich Dieter Brehmer cu inca 4 ani, pana la data de 09.11.2024. • Aprobarea situatiilor financiare pentru anul 2020. • Descarcarea de gestiune a administratorului Societatii domnul Ulrich Dieter Brehmer pentru actele efectuate in exercitiul financiar al anului 2020. • Prelungirea mandatului cenzorilor cu un nou mandat, cu inca 4 ani. • Imputernicirea unor persoane pentru depunerea la oficiul registrului comertului competent a documentatiei aferente. Actionarii pot participa personal, prin reprezentantii lor legali sau prin reprezentanti mandatati cu procura speciala. Participarea se anunta telefonic pana la data de 12.04.2021. Informatii suplimentare se pot obtine la tel 0747409171, zilnic intre orele 10:00 si 16:00. Azi, 16.03.2021, 3 exemplare originale. SC SEMTEST -GENETIC SA Prin administrator unic Ulrich Dieter Brehmer, prin Av. Alexandra Epure

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Mica Publicitate Anuntul Telefonic
Ghid de publicat anunturi in ziarul Anuntul Telefonic

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Anuntul Telefonic?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Anuntul Telefonic

Pentru a publica anunturi in ziarul Anuntul Telefonic va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Anuntul Telefonic. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Anuntul Telefonic

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Anuntul Telefonic este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Anuntul Telefonic pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Anuntul Telefonic vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Anuntul Telefonic si aparitia in ziarul Anuntul Telefonic

Dupa plata anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic acesta va aparea in ziarul Anuntul Telefonic la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Anuntul Telefonic?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Anuntul Telefonic aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Anuntul Telefonic acesta va aparea in ziarul Anuntul Telefonic incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Anuntul Telefonic in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Anuntul Telefonic.

Cum confirm plata anunturi ziarul Anuntul Telefonic?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Anuntul Telefonic va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Anuntul Telefonic?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Anuntul Telefonic vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Anuntul Telefonic. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Anuntul Telefonic va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Anuntul Telefonic.

Anunturile pentru ziarul Anuntul Telefonic vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Anuntul Telefonic?

Plata anunturilor pentru ziarul Anuntul Telefonic se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Anuntul Telefonic le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Anuntul Telefonic cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Anuntul Telefonic in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Anuntul Telefonic sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Anuntul Telefonic"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Anuntul Telefonic" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Anuntul Telefonic"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Anuntul Telefonic pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Anuntul Telefonic pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Anuntul Telefonic pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Anuntul Telefonic la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Anuntul Telefonic la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Anuntul Telefonic. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Anuntul Telefonic

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Anuntul Telefonic este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Anuntul Telefonic pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Anuntul Telefonic va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Anuntul Telefonic si aparitia in ziarul Anuntul Telefonic

Dupa plata anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic acesta va aparea in ziarul Anuntul Telefonic la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Anuntul Telefonic la rubrica DIVERSE

Anunturi Anuntul Telefonic Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Anuntul Telefonic DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Anuntul Telefonic CITATII

Anunturi Anuntul Telefonic Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Anuntul Telefonic OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Anuntul Telefonic Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2021. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Anuntul Telefonic PIERDERI

Anunturi Anuntul Telefonic Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Anuntul Telefonic Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Anuntul Telefonic LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Anuntul Telefonic?

Anunturi in ziarul Anuntul Telefonic se pot publica la urmatoarele categorii:
Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Anuntul Telefonic

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Anuntul Telefonic

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Anuntul Telefonic

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.